今日呢,,就吾洗番學,,[不過就好忙]*
又要7點幾起身出去買野黎咩咩喎..
又要我咩,,又要我乜..真系煩,,
之後我做好哂所有野就行左出去火車站喇,,!
BECAUSE我同YAN出MK丫,,*我地約左11點既
佢又遲到喇,,呵呵,,不過佢好令令,,[因為....]
11點幾就出到去MK喇,,第一時間就去左影相相*
影得幾令令丫,,呵呵,,我好鍾意丫,,比一張你地睇喇,,卡*

影完相就開始行街街喇,,!!YEAH..
吾知點解今次出到黎,,行左一陣,,我就覺得好[支力]喇,,!
我買左一條褲,,一件3,,一件褸,,有幾隻耳環,同埋,,扎頭髮既像筋..
YAN就系淨系買左一件褸咋,,不過佢星期六出過MK,,
所以要買既野吾多,,*[.......]
2點幾就返番去新世紀,,又影多次相相,,
之後搭火車,,番HOME喇,,



|