哇,今日6點9要起身牙,,
因為要整LUNCH果D野牙,,>.<'
整好哂先至刷牙洗面牙,,=-="
呵呵,,8點1就出門口番學..
,,第一堂上EC*好悶,,我同YNA就輪流織野,,
哇哈哈,,話咁快又落堂喇,,
之後上ENG,,要默書丫,,><"吾識,,
點知牙SIR話想星期一先至默..
呵呵!!真好,,我會溫嫁喇,,HA HA*
之後上地理喇,,MISS吾知又發咩癲,,同我地調過哂D位..
MISS,,你系咪會愈黎愈變態嫁,,FUCK*

廢是聽MISS講野,,訓左兩堂..勁好訓,,HE HE*
好快又LUNCH*呵呵,,食我整果D炒飯牙..
[你地刀冇話1我知好吾好食>.<"]

今日吾知做乜鬼..咁鬼遲先練歌= ="有病
哇,,派喉糖比我地食喎,,刀吾好食既,,食完個好苦嫁,,

之後上P.E.*要跑步..計時過,,要2個人一組..我搵左蔡神..

@O@'我跑完又趴底左=-="喔噢,,
要LEUNG同YAN扶我丫,,OH MY GOD..
之後又系度癩喇我地,,哈哈[甸甸]
哇哈哈,,,笑死,,*
P.S.你地飲夠奶未牙,,好好飲咩..哇哈哈*
P.S.仲有牙,,D八婆最好同我收皮喇,,成日發姣,,仆街*
|