| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|




| 2005 年 12 月 6 日 星期二 |
 |
|
|
>w<"好凍牙..*  |
=-="凍死人咩,,*
鬧鍾響左刀吾想起身..=V="
訓訓訓..訓到7點5先起身!!*
之後食早餐..出門口,,哇..[等緊〝車立〞果陣凍到震`
行行行,,好大風..好大風..*
唉..*又會咁得凍既..= ="想死..
番到去.又要上早讀..MISS好快走鬼左= ="
之後上中屎..上上下要落去影班..等左一陣,,到我地班喇..
系禮堂刀勁凍..
開得哂D門..真系想凍死人咩..屌*
影佢又話要..全體中5學生刀一齊影一張..*
搞搞搞..搞左勁耐先影得,,,一影影左5次..= ="
影完上ENG..得左勁耐先至齊人..*做LISTENING.*
好快落堂..小息..去廁左...[好凍..]
上埋地理,,LUNCH*即走人.番到屋企.食飯*
返番去..上數學..勁好訓.我訓到流口水= ="
[整番走D口水又再訓= ="真系勁好訓囉,,聽埋MP3..
YAYA好快放學嚕..HAPI''
以勁快既速度番到屋企..暖死..哈哈
|
| 刊登時間︰2005-12-06 04:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 113 | »
|