>﹏<一起身好凍,,*震哂,
我牙媽叫我吾好穿咁少3..[仲要我拎多件校褸返學]
OK ,,拎囉,,冇野既..*
今日吾洗早會..正[吾洗聽D人講廢話]
第1堂上,中屎,,MISS吾知暗示D咩囉,,]好彩得一堂,,
之後上數學..頂佢丫,,[成日叫我個名牙今日]刀吾知乜料.
小息,,冇野做,,"之後上英文,,
隻鞋....[想死]
又做LISTENING''我同YAN刀好努力咁做緊,,
好快又落堂喇,,YA YA YA YA
之後上EC,,訓教囉,,好好訓丫,,
我訓醒左比佢鬧我傾計,,我刀冇出過聲,,[頂,,'
好彩佢同我講吾好意思..吾系牙刀打崩佢嫁,,
LUNCH*食[美味D野]
好快食完,,同LEUNG,,去左廁所..
系條冇人既走廊大嗌=0="呵呵..
之後仲影左陣相,,,好玩牙,,= ="+A系度扮MODEL..[無奈='=]

練歌練歌..型型型型型爆...I'M LOVING IT''
上中文..小測,,吾識..
[陳先生同+A]好搞笑囉,,哈哈..笑鬼死!!

仲有5日就到喇,,好緊張牙..]

|