唉,,失敗..今日差D遲到,,我7點9先起身牙..
= ="勁趕囉,,,不過刀冇遲..[好彩JA]''
第1,2,3堂上世屎,,想死牙.[3堂咁多.]
之後1堂EC,,織頸巾,,[織極刀吾得,,燥底.
之後上中文..做閱讀理解同埋作一篇短文..
好快LUNCH*=_+今日食餅咋,,[好餓.
頂吾順,,之後去左小食部買左2粒牛肉食,,正

之後要去HALL練歌..本來我好期待嫁,,不過,,,
到左唱果陣就,,,=_________________=唉.
話我地唱得好細聲,,[陰公]
練完上番課室..之後上英文堂,,DICT..吾識..
[比牙SIR話我懶-______________________-']無奈
好快又放學,,放學又要練歌喇,,
練到4點..=________=太少時間喇,,
之後走人,,=="[我覺得好辛苦牙,,*]
|