一切照舊,,又系7點5起身!!'
今朝冇食早餐就番左學!!*
但好奇怪地,,我系吾肚餓既,,*-v-'
第一堂上班主任堂*冇野做,,
之後英文,,勁想訓教,,*又系做listening*
好快又落堂了..然後上中文[本身上數學的,牙SIR調左堂牙]
呵呵呵*之後上世屎,,=0="我幾叻牙,,
居然學識左織野`,,我一直刀吾敢學嫁,,
我驚學吾識牙= ="[哈*點之今日比我發現左,,原來我好醒嫁,,
又系勁快又落堂喇..*到LUNCH..
諗住行快D睇下撞吾撞到LEUNG,,點知,,,,唉*
1點7又利返番學校..上數學堂..*
哈哈..笑得死囉,,又笑下,,又織下,,咁又放學喇,,*
我冇番低測中屎牙放學,,有野做..*
同布甸,,KA MAN去買聖誕節果D野,
布甸笑死我囉!!=-="
買完就返歸,,*
P.S.我點估刀估吾到佢地會,,咩咩個喎,,HE HE


|