呵呵呵,,N年冇打日記既我,,番黎喇,,
前排病左所以,,,[HA HA,,大家明嫁喇!!
諗番起E幾日系屋企做詔既野,,好似有少少ON居,,
唉,,系HOME超悶囉,,*刀吾知有咩做,,
同D無聊人,,玩= ="
同埋,,,有好多野刀變哂,,*
以前'佢只會咁對我,,而吾會咁對佢嫁,,*
吾知佢變左,,定系"佢"變左呢,,*
但系我好嚮往呢一種FEEL..[請原諒我的自私*
搞成咁吾系我既錯,,系,,,你自己諗下喇,,*
呵呵,,講得太複雜添...吾好意思..可能你地吾會明..
YAN YAN,,知你掛住我嫁喇,,
我冇事喇,,好番嫁喇,,吾洗咁擔心,,*
MERRY X'MAS*
|