DIU,,ON 9左成日,,
早知聽我妹講出MK喇,,仆街,,
唉,,而家刀吾知點,,*點買鞋>W<"
系上水買實貴9成,,唉唉唉唉**
你就正喇,,成個下就出左去...>WWWWWWWW<'
今日我D網友,,吾知做咩..*
要玩分派..月亮,,太陽及心心=__________________=
要人系MSN果個名前面加3個月亮..太陽及心心*
[email protected]
本身我系月亮既=VVVVVVVVVVVVVVVV="
後尾,,3個月亮,,一個太陽,,一個心*咁,,哈哈*激死*
2006年1月1日,,*我好朋友打電話比我,,,
我居然問佢你系邊個牙!!=__________=
我系咪傻左牙,,,****放假放到傻左...
哈哈..後日番學喇,,真系吾捨得....*
月亮...**2006年....人人開心快樂..!!*
HAHA*
|