今日呢,,,,冇話可說,,正爆..*
今日吾洗早會,,*[最開心就系咁]''
班主任堂落左去聽講坐,,好悶=_______=''
之後2、3堂上英文,,又系冇做,,*又穿珠,,*
我今日穿左一個波波,,一個立體正方形,,**
個正方形好難穿,,穿到我想死,,..
4、5上數學,,好撚悶,,想打9牙SIR,,[吾知點解'']
6、7堂上世屎,,冇做,,要我地缺番D改正好快改哂,,*
之後放LUNCH LU*YAN又去我HOME食,,*
超搞野,,=________=""著左人地隻鞋,,話我腳大,,
個衰野成個小朋友咁,,=-=",,真系,,,,,服左佢,,*
晏就,,LEUNG冇番,,[佢要....咩咩咩囉...]
8、9堂上中文,,又騰文,,又做閱讀理解,,唉,,,想死了..*
聽住MISS講講下野,,訓左教=-="頂吾訓了..*
好快又放學了,,,真開心,,,
倒數中••••仲有2日****
_______好鍾意,,,*
|