OH NO,,*
今日又要番學,,*煩..
7點起左身,,,之後食早餐,,洗頭•••''
又要早會,,煩,,
第一二堂上,,EC,,死肥婆,,煩..
之後2堂英文,,做工作紙..又系煩...
之後2堂地理,,冇野做,,[訓教]''
好快LUNCH*YAN又黎左MY HOME EAT,,
頂,,要紮頭..好煩,,,[今日樣樣野刀好煩]
番到去上P.E.[FUCK]要跳舞,,ON撚9..=_____=
同布甸一組,,[布甸原來你刀有D同情心既,,,我E家先知]哈哈,,
好快落堂,,,*放學了,,,,*