今日,,又系7點起身番學,,
又要早會,,又聽D人發UP風**
1、2、3堂上世屎,,上到我想死,,系咁睇書..
今日得1堂EC,,正爆,,,
LUNCH*前上中文,,刀冇咩點聽佢講野,,又系掛住睇書..
LUNCH**我好寂寞,,=________=''吾知點解...
,,食完飯番去上ENGLISH,,,好悶,,
聽聽下,,訓著左教,,=__________=''仲咩咩添,,哈哈**
即刻拎紙巾'''
放學同LEUNG,,YAN,,PUDDING,,SUEN一齊走,,,*
哈哈,,好好玩牙,,*
咁又完左一日,,,
[今日我有D好奇怪既FEEL..''但系又講吾出系咩,,''算••
|