痴線,,7點起左身,,
=____________=8:30出左去,,
其實我刀吾知去邊嫁,,*
去左我家姐學校..**等等等,,
等齊人,,去果個咩咩[屏山文物徑]
超無聊,,[D地方又細,,超冇癮..悶爆囉,,!!
12:45就食吃晏就飯,,吃盆菜=-=''[超大盆]
比我想像中仲要大,,[有病..]但無奈地,,
同枱一齊食飯果D人,,好多刀系男仔,,
所以成盆野,,食淨得好少...得番幾舊蘿蔔,,幾舊雞鴨鵝咁喇,,-0-"
果然•••真系食量驚人,,=00000000000=''[我刀系食左好少野JA]
系咁吃蘿蔔囉=_______=好好味,,哈哈,,*
別完飯,,去埋果個[元朗恆香製餅廠]就走得,,[十萬個開心]
=__________________________________________=''
今日咁樣就過了,,,好撚無聊,,*
下次刀咪撚搞我牙..!!悶到死-VVVVVVVVVVVVVV-'

|