今日8點幾起左身=-="[太早了]
實在太可惜,,因為我個鼻吾容許我訓咁耐=___=
[鼻敏感發作,,太陰公了]於是就起左身..*
一起身吾知有咩做,,呆左一陣,,之後開電視,,
冇幾耐MY家姐起左身,,,*[EEE,,佢整牛奶麥片牙,,我最憎的,,''
睇電視好好睇超搞野,,*睇到10點幾,,*我走左去織頸巾,,*[好長哇]*HAPI*
織左陣又到LUNCH*既時候,,好慘,,要食好多雞,,[想嘔]*
食完LUNCH*就洗頭,,*洗完頭就開電腦**
睇到靜儀ONLINE,,*又幫佢整好左個日記*
之就幫我家姐做野,,=__________=*
系咁做做做..做到E家,,,___好好FEEL*AR,,屋企得3個人,,
如果可以永遠刀系咁好LU*,,超正,,
|