=-="琴日訓教前〝教〞左3個鬧鍾,,*
分別要系3個吾同既時間度鬧,,超型,,
屋企冇人,,驚冇人叫醒我番學,,所以〝教〞咁多鬧鍾=V='
7點5終於起到身了,,*
番到去,,@O@"嚇了一跳..
有個熊人企左系我面前,,[超似]嚇得我丫.
個死肥婆著到成個熊人咁,,[嘔]
-33333333-早會超無聊,,,,[想死]''
第1堂上中屎,,*超快過左,,
-2堂上數學,,要做功課,,冇理佢,,..
之後2堂ENGLISH*我地吾洗做,,YAN教我[串波波]*好好玩,,
好快快快快..又落堂了,,,
上多2堂EC,,LUNCH*,,正牙,,
YAN黎左我HOME食,,好好笑,,=VVVV='
1點半走人,,BECAUSE約左嘉KA番學..
最後兩堂上中文,,,*又做D我好憎既野,,
不過好快又放學了,,*
今日番學好鬼HAPI,,多謝哂各學同學仔,,
_________________________________________
琴晚訓到半夜好想死,,,*
聽到D.....聲....
唉,,,死死死死死死死死死死吧!!
____________________________
幼稚園
還記得那一天 在那一天 初次上學堂
從前渡每分鐘 身邊也有 父母在旁
終於天與地 需要獨自往 兩手必需放
但我不想放 邊哭泣邊回望
然後到這一天 在這一天 走出世界
早告別學堂 人大了我應當 一早慣了 沒有護航
偏偏很幼稚 一有壞狀況 就會想歸去
父母親的堡壘 不管麻煩事幹
*不要走 大鐘即使敲響 你別放開手
成年後 什麼都不可再 有成人遷就
不要走 前去在人群內 會磨鍊到夠
可見將來 日子總會有 順逆流
不過此時 獲得的愛顧 無私愛顧 未夠*
凡事也要小心 沒趣得很 請不要再
迫我做大人 年月卻太很狠心 催促上課 學會獨行
幾千噸責任 冰冷像校訓 個鐘0的塔跳
課室鐘聲響了 雙手為何在震
REPEAT*
首歌超好聽**=333333333=''
|