今日,,9點幾差吾多10點先起身,,*
=_=喉嚨超痛,,吾想講野,,吾想食野,,
[吾知系咪琴日我家姐比我食果包旺旺搞到咁呢]
`我家組想害我=________=''
一起身就要做野,,>______________<"SHIT*
我又開始織頸巾喇,,*好難織牙,,>.<"
不過刀縮左吾少LU**,,織到勁辛苦..*
好努力好努力,,,*ADD OIL,,*
MY媽媽@2姐姐終於番左大6了,,,*
終於可以清靜一下,,日日系屋企講野超大聲,,仲要系人耳邊講,,[仆]''
成個禮拜,,好正囉,,,*=__________=''不過,,,佢地走左好多野要我做,,
好正好正好正,,屋企好靜,,,冇乜人,,好開心**
你明吾明AR**
|