終於刀左星期五喇,,
聽日就可以訓晏d喇..
今日,,第一堂上,,中屎..[一個字悶]
地理..`落左408上]*即系地理室牙..*
數學,[我同YAN聽MP3訓教,=0=]
一放LUNCH*即刻同LEUNG衝去學校去美味拎[面]*
行得勁快囉,,牙LEUNG行到好似就趺就趺咁,,
[YAN YAN你就歎喇*吾洗行,,又吾洗跑,,有得食喇]*
哈哈_冇計喇,,我同LEUNG行得咁快,,9秒9咁牙,呵呵!!
食完野就要練歌喇,,*我今日決定左我要唱[和音]..
勁好玩嫁,,仲唱得好開心添..*
吾知點解我覺得我地唱[和音]果幾個好型咁牙,,*
哈哈..*[不過要好長氣嫁..仲要吾走音..
我覺得我地唱得好好嫁喇,,

最後果堂上中文,,我同YAN又訓左教=0="
系咁叫番醒我地,,= ="我地又系咁訓番,,
放學即刻番屋企,,好想訓教嫁,,
但系吾知點解訓吾著..[慘]*
之後我系張床度,,系咁 Ah....Ah....Ah*

|