今朝又要好早起身番學LU*[慘]'
又要早會,,最憎,,日日吾洗咪正囉..*
今LEUNG梁冇番學牙,,因為佢要咩咩牙!!
第1堂上中屎堂,,*冇咩野丫,,*系咁做功課*
睇我幾乖,,
[HEHE]
之後地理,,又系做野,,比左D工作紙我地做,,
地理之後系數學.又系笑笑笑笑笑*
LUNCH*番左屋企食-0-"基本上,我日日刀系番屋企食既..
LUNCH之後中文,,好乖咁聽書牙,,
但系聽到差吾多放學果陣,,訓著左= ="
放學之後又要補課喎,,太眼訓喇,,
又偷偷地,,走左= ="吾去補要抄1千字既野喎
佢傻嫁,,個死肥婆,,好撚憎佢囉*
番到屋企好想訓嫁= =但系我冇,,掛住睇書
呵呵*
今日又完了..<THE END>*
|