唔開針=3=
今日病左LO...好辛苦丫..又頭痛又頭暈..落左地獄咁痛苦..
琴晚同杯杯去左睇死亡筆記-最後的名字...
好好睇丫..係漫畫既濃縮版..我勁唔想夜神月死囉..
無論漫畫又好..電影又好..我都想係呀月羸> <"..唉..
我而家咁痛苦...不如用死亡筆記寫我安樂死喇..嗚..
好掛住燕燕佢> <"..上次只係見左一陣咋..
每次一提返起死亡筆記..就會諗返起燕燕...因為..我會記返起..佢初初想問我借漫畫睇既片段//
好懷念T T"..最懷念係曾經同佢拍過拖..唔想懷念丫..想擁有多一次=3=
今日巧唔舒服LO..今晚放工都係早D返屋企...係屋企舒服D...
|