SO HAPPY!!..今日青蘋果放左學之後...黎左陽光搵我..
已經成一個月無見喇...記得佢上個星期話有禮物送俾我..話今日送..
於是佢黎到..真係送左份禮物俾我...估下係d咩?...
都唔容易就諗到咖...開估喇..
佢送左條親手織既頸巾俾我..
我收到果刻勁開心...有女仔送頸巾俾自己..巧感動..呵呵
今日係網吧...搵返好多舊歌黎聽...
有一首d歌詞好搞野..我都ok鐘意..
post出黎a..
" 我唔係 你養個隻狗
唔識 SIT SIT 遞手幫你守住門口
講到尾 了解你未夠
明明有野想講點解講唔出口
點解你 成日咁小氣
要發小姐脾氣不如你返屋企
對唔住 我怕玩唔起
我都唔想有朝一日會好憎你"
哈哈...就係哩幾句^ ^"
今日寫住咁多先..聽日放假..可以訓晏d..呵呵.
ps: 倩...好開心妳應承我會努力呀>3<...乖呀!!...等我下次再有時間..再講笑話哄下妳喇..好喇..晚安喇//
我會去睇完妳既日記先訓..
|