又好耐無打日記...因為最近好忙...
but..今日超唔開心...妳認為我對妳太好..好內疚?...妳個腦一得閒就係用黎諗哩d野?..
我對妳實在實在超失望...我以後都唔會對妳好喇...
妳唔想我對妳好..我就唔對妳好..
好囉好囉..我對其他女仔好囉..得未?..
咁我對識既花花 、山楂 、yoyo 、cherry 、wing 、呀英 、倩 、呀寶 、呀婷 、
同芒果等等咁多女仔好囉...唔好同我講sorr..我唔聽..我唔要..
係咁喇..收線喇..我除左唔開心..仲好火囉..好失望..妳要求我做既野..sorr..
我唔會再做囉..戒煙?..唔戒唔戒呀!!