已經完成頭一個星期的mock exam~可以用見步行步來形容~溫書..我是有的...用多少小時溫同考果陣識答幾多..係兩回事...
係咪真係溫得唔夠熟?定係自己根本連個基礎都未掌握到?好煩~每日只係想盡最大努力去完成每一份卷...其他既..我冇去諗
日日都溫到好夜~搞到自己冇精神考試...今日先有時間好好抖下..明天繼續搏殺~
會考...越黎越感到恐懼~怕自己不能取得好成績~唉...只怪自己冇好好打好基礎了~咬緊牙關衝過去吧~!