今日最尾個3堂` 同陳俊良`玩玩下,, 玩出火''
佢問我受吾受溝{玩下} ,, 之後聽聽下` 扮喊-3-'',,
點知`今係喊左出黎` 仲喊得好勁`''
之後閱報堂` 無睇`又喊喊喊`喊左3堂`''
唉-_____-'',, 可能我今次真係做錯決定` 不過過去左就算''
點解報紙上`偏偏要出現{ 東華三院李嘉誠中學} WO`
點解呢幾隻字會搞到我喊 ?! '' 係我未放低`?????
點解? '' 點解2個人相愛會甘冷淡'' 仲要分埋手?! * 你教我可以點做''
好辛苦呀/︵\*