今日放學`吾洗企星光`'' 正ah`'' ,,
又話認住我`-3-認你個屁咩,,
放左學`留堂-3-'' 讀英文,,* 牙靈等埋我放=]
放左之後去地鐵站搵 { BABE嘉嘉 } `,,好耐無見佢AH`
又令女左 :} ,, 之後同嘉,牙靈去左藍田` 行左一陣就返左PO LAM `,,
諗住去SWIMMING ` 點知個個都話唔去,, :-{ *火到出汁,,
吾記得去搵BABY` 好掛住BABY AH` -\/-'' 知佢返工好辛苦''
不過要加油`-____________-* BB 支持你''!