```你我有誼比天更高*
*唔好偷圖 ** *唔好偷歌 ** *唔好跟風 ** *唔好話我 ** [[要記住la~!! >w<"
唔開針```
++ ------------------------------ ++
今晚冇得睇 王子變青蛙 = =" 唉!!功課又未做晒 好想玩內d電腦呀!! 時間太短...
今晚冇得睇 王子變青蛙 = ="
唉!!功課又未做晒
好想玩內d電腦呀!!
時間太短...
** 寫日記滴時間︰2006-05-21 06:34 PM
** 想回到過去 試著抱妳在懷裡 羞怯的臉帶有一點稚氣 想看妳的看的世界,想在妳夢的畫面 祇要靠在一起就能感覺甜蜜 想回到過去 試著讓故事繼續 至少不再讓妳離我而去 分散時間的注意 這次會抱得更緊 這樣挽留不知還來不來得及 想回到過去 **
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]