```你我有誼比天更高*
*唔好偷圖 ** *唔好偷歌 ** *唔好跟風 ** *唔好話我 ** [[要記住la~!! >w<"
激死我啦!!!
++ ------------------------------ ++
近排播緊一套電視劇>> 再與你共舞 好似幾好睇..想睇`` but..玩電腦ge時間係播果時玩 今日返屋企果時落雨.. so..同阿翁一齊"姐" 行行下,突然見到有車黎緊 我唔理三七廿一 即刻跑過去.有個阿嬸跑係我前面 差少少就追到ga啦!!! ga車景然開走左.. 嘩!!!佢個x交叉yz呀!!! 激到我勁想打爆ga車 嘩!!!鍾要等多4個幾字先有車 他媽媽滴呀@#%$!@&
近排播緊一套電視劇>> 再與你共舞
好似幾好睇..想睇``
but..玩電腦ge時間係播果時玩
今日返屋企果時落雨..
so..同阿翁一齊"姐"
行行下,突然見到有車黎緊
我唔理三七廿一
即刻跑過去.有個阿嬸跑係我前面
差少少就追到ga啦!!!
ga車景然開走左..
嘩!!!佢個x交叉yz呀!!!
激到我勁想打爆ga車
嘩!!!鍾要等多4個幾字先有車
他媽媽滴呀@#%$!@&
** 寫日記滴時間︰2006-05-23 09:15 PM
** 想回到過去 試著抱妳在懷裡 羞怯的臉帶有一點稚氣 想看妳的看的世界,想在妳夢的畫面 祇要靠在一起就能感覺甜蜜 想回到過去 試著讓故事繼續 至少不再讓妳離我而去 分散時間的注意 這次會抱得更緊 這樣挽留不知還來不來得及 想回到過去 **
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]