```你我有誼比天更高*
*唔好偷圖 ** *唔好偷歌 ** *唔好跟風 ** *唔好話我 ** [[要記住la~!! >w<"
頭 暈 暈 @#@”
++ ------------------------------ ++
lee幾日係咁係道做專題研習 唉!次次都做到凌晨1點幾 返學果時又勁想訓... 最衰我坐係中間``` 成日都俾d miss望住晒 想訓都唔得 = = "
lee幾日係咁係道做專題研習
唉!次次都做到凌晨1點幾
返學果時又勁想訓...
最衰我坐係中間```
成日都俾d miss望住晒
想訓都唔得 = = "
** 寫日記滴時間︰2006-06-04 01:04 PM
** 想回到過去 試著抱妳在懷裡 羞怯的臉帶有一點稚氣 想看妳的看的世界,想在妳夢的畫面 祇要靠在一起就能感覺甜蜜 想回到過去 試著讓故事繼續 至少不再讓妳離我而去 分散時間的注意 這次會抱得更緊 這樣挽留不知還來不來得及 想回到過去 **
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]