```你我有誼比天更高*
*唔好偷圖 ** *唔好偷歌 ** *唔好跟風 ** *唔好話我 ** [[要記住la~!! >w<"
嘻嘻!
++ ------------------------------ ++
我地果組ge專題研習可以去禮堂回報啦! 好開心呀!! 今日唔洗返下午d堂. 正爆** 同個fd去左藍田行街街 我地一人買左件外套 佢果件係白色.我個件係黑色 諗住去海洋公園果時著 兩個ge全身都係黑.白 黑.白 再 黑.白 型爆!>w<"
我地果組ge專題研習可以去禮堂回報啦!
好開心呀!!
今日唔洗返下午d堂.
正爆**
同個fd去左藍田行街街
我地一人買左件外套
佢果件係白色.我個件係黑色
諗住去海洋公園果時著
兩個ge全身都係黑.白 黑.白 再 黑.白
型爆!>w<"
** 寫日記滴時間︰2006-06-09 09:05 PM
** 想回到過去 試著抱妳在懷裡 羞怯的臉帶有一點稚氣 想看妳的看的世界,想在妳夢的畫面 祇要靠在一起就能感覺甜蜜 想回到過去 試著讓故事繼續 至少不再讓妳離我而去 分散時間的注意 這次會抱得更緊 這樣挽留不知還來不來得及 想回到過去 **
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]