```你我有誼比天更高*
*唔好偷圖 ** *唔好偷歌 ** *唔好跟風 ** *唔好話我 ** [[要記住la~!! >w<"
支力 屎 人!!!
++ ------------------------------ ++
呼!!!!好鬼支力啊! 前晚係camp道.. 1點幾am 無拿拿去行山 痴線ga!!!!行到4點幾am 嘩!!隻右腳痛到依家><" 琴日玩水戰..得個背隻濕晒 之後又去郊外傾野.. 走果時,成個包包都係蟻 o下到我死死下 返到屋企.. 個包包俾左最英勇滴媽媽處理 由6點伴訓到3點幾am 都冇人叫醒我..再訓 到11點幾am 先起身食野= ="
呼!!!!好鬼支力啊!
前晚係camp道..
1點幾am 無拿拿去行山
痴線ga!!!!行到4點幾am
嘩!!隻右腳痛到依家><"
琴日玩水戰..得個背隻濕晒
之後又去郊外傾野..
走果時,成個包包都係蟻
o下到我死死下
返到屋企..
個包包俾左最英勇滴媽媽處理
由6點伴訓到3點幾am
都冇人叫醒我..再訓
到11點幾am 先起身食野= ="
** 寫日記滴時間︰2006-05-21 05:32 PM
** 想回到過去 試著抱妳在懷裡 羞怯的臉帶有一點稚氣 想看妳的看的世界,想在妳夢的畫面 祇要靠在一起就能感覺甜蜜 想回到過去 試著讓故事繼續 至少不再讓妳離我而去 分散時間的注意 這次會抱得更緊 這樣挽留不知還來不來得及 想回到過去 **
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]