```你我有誼比天更高*
*唔好偷圖 ** *唔好偷歌 ** *唔好跟風 ** *唔好話我 ** [[要記住la~!! >w<"
點...**><"
++ ------------------------------ ++
前日睇左一篇野..如果你有果d跡象` 咁就表示你已經鍾意左佢 嘩,,一路睇一路諗起佢.. 咁---我係埋鍾意左佢!? 成日見到佢同個女仔有講有笑.. 個心拿住拿住咁- - 唔..咁細個,唔一定係『鍾意』佢 可能只係有好感掛><" 唔知唔知呀!!唔理啦.考好個試再算~~
前日睇左一篇野..如果你有果d跡象`
咁就表示你已經鍾意左佢
嘩,,一路睇一路諗起佢..
咁---我係埋鍾意左佢!?
成日見到佢同個女仔有講有笑..
個心拿住拿住咁- -
唔..咁細個,唔一定係『鍾意』佢
可能只係有好感掛><"
唔知唔知呀!!唔理啦.考好個試再算~~
** 寫日記滴時間︰2006-06-06 10:39 PM
** 想回到過去 試著抱妳在懷裡 羞怯的臉帶有一點稚氣 想看妳的看的世界,想在妳夢的畫面 祇要靠在一起就能感覺甜蜜 想回到過去 試著讓故事繼續 至少不再讓妳離我而去 分散時間的注意 這次會抱得更緊 這樣挽留不知還來不來得及 想回到過去 **
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]