cursorshelp
saiyiu
暱稱: '., SIUYIU™﹍;,'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2009-10-16
2009-08-28
2009-06-05
多謝你>3
愛1個人:::
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 60
今日人氣: 0
累積人氣: 3293
 
MY XG ::: YIUBABY24
 
2009 年 4 月 7 日  星期二   晴天


2009-04-07 分類: 未分類

尼幾日都系同個衰人男朋友一齊冇返過屋企...

琴日男朋友返左屋企換衫先...

換完再去左北江食野&打機,,之後行返天恆囉!!

返到天恆去左搵大儀個D,,跟住再過綠茵陪佢地食野...

之後&馬頭上左男朋友屋企...

玩到吾知幾點我同男朋友都訓著左...馬頭都吾知幾時走左= =

訓到吾知幾點,,比個衰人男朋友整醒左囉....

之後男朋友落街買M記上泥食,,好味..

食完系到打機,,睇戲,,睇睇下戲冇啦啦有曱甴囉...

跟住就比我發現左一樣野,,

諗住叫男朋友捉左隻曱甴啦,,點知原來佢驚曱甴囉= =

到到11點到同男朋友落左去搵食糖水,,

食完男朋友就送搭車返屋企......

 

PS::男朋友你有好多罪証系我手...

每一天都代表I ♥ y0u:2009-04-08 01:06 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
MY XG ::: YIUBABY24
 
2009 年 4 月 2 日  星期四   晴天


2009-04-02 分類: 未分類

t0day訓到好晏,,5點幾到打比個衰人男朋友點知冇聽到==

過左冇耐個衰人打返比我,,一路傾電話一路玩電腦,,

傾到食飯先收線,,之後個衰人整左個blog..

仲要話我系豬囉,,有點無奈,,明明講緊佢自己又要話返系我,,

男朋友::你真系口不對心

算啦,,但系我吾會怪你架,,呵呵XD

 

PS::大儀姐聽日返泥嚕,,

吾知佢會買D咩手信比我尼!??

期待.............................

 

MY XG::http://xanga.com/yiubaby24

Q00ZA & XG  2個都會打的*

每一天都代表I ♥ y0u:2009-04-02 09:09 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
MY XG ::: YIUBABY24
 
2009 年 3 月 6 日  星期五   晴天


2009-03-06 分類: 未分類

近期冇返工..日日都掛住玩..

日抖訓覺,,夜晚就去玩,,日夜癲倒*

玩到錯晒..晚晚去飲酒索k再吾系就大陸...

好想過返D常D既生活,,再甘玩落去遲早釘==''

我要快D搵返份工,,吾可以再比自己惰落去..

PS::我都覺得自己變左..

吾系變好系變曳左==''

好想快d搵管住我....

 

每一天都代表I ♥ y0u:2009-03-06 06:33 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
MY XG ::: YIUBABY24
 
2009 年 2 月 27 日  星期五   晴天


2009-02-27 分類: 未分類

前日成日都冇訓過..

因為MY FD結婚去左做姊妹..

新娘子很美尼...

4點鐘就玩新郎..之後接新娘..

再去男家屋企去完又返女家跟又返返男家..

之後就去左飲茶..到4點就去酒樓...

到到11點散席..丫龜..九廣過左泥車我..

君同埋我返去..送左君返去再去遊車河跟住返家*

小怡::新婚快樂*

PS::P0ST 返D相相*

每一天都代表I ♥ y0u:2009-02-27 10:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
MY XG ::: YIUBABY24
 
2009 年 2 月 4 日  星期三   晴天


t0 dAy B-DAY 分類: 未分類

話甘快今日系我生日...

又大一歲,,18歲了..老啦= =''

1-31號晚

去左皇后攪生日

2-2號

入左西貢玩

2-3號

系西貢趕出泥= =''

食埋野返屋企整野落元朗NEWAY..

s0r培要你等...

THX ::MUNG,,飛機仔..B..a培..細俊..仲有仲有......

2-4號

今晚攪BBQ.....

B完再落新屋飲酒*

PS::P0ST返唱K生日個晚D

每一天都代表I ♥ y0u:2009-02-04 04:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]