cursorshelp
saiyiu
暱稱: '., SIUYIU™﹍;,'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-16
2009-08-28
2009-06-05
多謝你>3
愛1個人:::
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 60
今日人氣: 0
累積人氣: 3296
 
MY XG ::: YIUBABY24
 
2009 年 1 月 18 日  星期日   晴天


CFY♥LTC 分類: 未分類

唉...病到依+都仲未好返><''

決定左吾再做尼份工..

吾想見到某人吾想再甘多事非...

好討厭你...

我會轉工..

星期一見工星期二返工...

仲好過做依+尼份*

 

遇到一個你愛的人要珍惜,

否則當他要離開時已太遲。

遇到你可信的朋友要好好相處,

一生中很不容易擁有知己。

遇到你曾恨過的人要微笑,

他令你變得更堅強。

遇到你曾喜歡的人要祝福,

你喜歡他時也是想他得到快樂的。

CFYLTC

每一天都代表I ♥ y0u:2009-01-18 06:24 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
MY XG ::: YIUBABY24
 
2009 年 1 月 15 日  星期四   晴天


CFY♥LTC 分類: 未分類

好辛苦..病q左..

去左睇e生,,2日冇返工..

琴晚仲要落去飲野囉==''

今日起身已經出吾到聲..

呵x22,,樓上15樓個位朋友煲粥比我食仲有參荼飲...

之後我地系後樓梯交收...

D粥&參茶真系有食晒有飲晒架...

不過講真,,真系幾好味*

食完食左藥訓死左==''

PS::THX U MR.LaM*

CFYLTC

每一天都代表I ♥ y0u:2009-01-15 12:39 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
MY XG ::: YIUBABY24
 
2009 年 1 月 7 日  星期三   晴天


CFY♥LTC 分類: 未分類

琴晚北上返左水都...

玩到5點幾返HK..

搭小巴返泥吾見左銀包..

黑到仆街,,又搵吾返..

之後去左報失..

訓到吾知幾點,,有人打比我話搵到我銀包,,

一陣過去拎返...

CFYLTC

每一天都代表I ♥ y0u:2009-01-07 03:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
MY XG ::: YIUBABY24
 
2009 年 1 月 6 日  星期二   晴天


CFY♥LTC 分類: 未分類

新既一年黑撚到仆街....

你地有份玩有份食,,一蚊都吾撚駛俾..

千幾蚊全部我找晒...

尼d叫朋友咩!?有福同享有難吾同當...

識撚錯你地..

我以經好多野煩..仲要煩埋尼單野..

邊個可以幫到我!?????

CFYLTC

♥♥願再一分一秒雙手抱著,,靠在你身邊♥♥

每一天都代表I ♥ y0u:2009-01-06 09:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
MY XG ::: YIUBABY24
 
2009 年 1 月 1 日  星期四   寒冷


CFY♥LTC 分類: 未分類

30號::

好Q早起左身....系上水等妹頭之後北上...

北上整頭整甲,,整埋甲都成8點...

行多陣買左D衫...之後食KFC,,好味*

食完飛的落皇岡返HK...

31號::

今日好開心收到老公寄比我既信'''

8點30PM同大儀&餅出門口,,落左MK先...

去左旺中行左陣過左朗豪坊倒數..

倒完數落吧!!

好撚黑仔囉咩事先...

都未C過甘黑架==''(咩事吾想講)

之後搭車返天水圍..返到去食早餐''

食完返家.........

01-01-09

今日全日訓死左..

 

PS::P0ST返D相*

系大陸影的,,全部都系妹頭泥架*

(條友好似練仙甘,,個頭系甘出煙'')

(朗豪坊)

CFYLTC

 

每一天都代表I ♥ y0u:2009-01-01 10:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]