sakura0812
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
sakura0812
暱稱: Sakura
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
婚禮進度
•
再cooking
•
又黎cooking
•
過大禮
•
28日後我的名字就要加...
文章分類
•
全部
(762)
•
My Aaron Kwok
(25)
•
Sakuraの工作 / 公司趣事
(40)
•
Sakuraの好友
(31)
•
Sakuraの收藏品
(14)
•
Sakuraの花嫁
(25)
•
sakuraの家人
(16)
•
Sakuraの傑作
(43)
•
Sakuraの學車記/ 駕駛記事
(11)
•
休閒娛樂
(39)
•
生活中的點滴
(92)
•
有感而發
(58)
•
未分類
(368)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
AnniE_U
bathy
ccwwkkff
hollystar
kagome1314
karrie0217
L1nGG
ling11081108
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
仲有好多好多好多~~
~好友日記~
BiBi
Karrie
Katy
Karen
皇兄
Avis
Zoe
aktak
嘉嘉
Vicky
星仔
鬼鬼
Kimpton
Sonin
LingLing
琪琪
~HELLO KITTY~
日誌統計
文章總數: 762
留言總數: 150
今日人氣: 3
累積人氣: 15995
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2006 年 12 月 20 日 星期三
仍需勇敢面對
分類:
未分類
今朝出左去深水埗買繩同扣針...順便幫sukie攞鈕辦~之後再去井田攞辦~
11點出去...諗住1點前可以返到黎訓覺架嘛~~
點知o係深水埗搵繩都搵左九世...=__="
搵條最普通既繩都咁難...反而d又靚又特別果d就通街都係....
之後...搵搵下唔知自己行左去邊...唔見晒d賣accrssories既鋪頭~~我又迷路了~~=____="
最後竟然畀我誤打誤撞咁行到去一間搵到...超感動~~*﹏*
之後路過間生果鋪...見到d又大又靚既車里茄~~我當然唔會放過佢地啦~haha~
搭地鐵去井田既時候已經係1點....無奈的...=____="
去到又要精心挑選d靚既辦...(呢個係老細叫我親自落黎攞辦既原因)
最後攪到差唔多3點先返到公司...仲要係未食野...陰公...
我d美味既蕃茄baby~~>w<
L.R批貨因為個lab test fail左...機洗會縮水~~(仲以為佢會cancel左張單)
跟住攞去做手洗test....pass左...要轉label先至走得~~
下個星期走...希望可以順順利利走啦今次...唔好再有d咩事發生啦~~怕怕...>﹏<
Dear Karrie,
唉...我都唔知可以同你講d咩...
既然你揀左行返果條路既話...我唯有祝福你...
不過希望你一定絕對唔可以再咁容易相信佢!!!
同埋要應承我唔可以做d傷害自己既事...(唔食野都算!!! \_/)
我要你呢個朋友永遠都o係我身邊~~直到大家都變成老婆婆仍然要一齊~
到時我地幾個老婆婆要一齊行街....haha~~一定好壯觀~
唉...我好犯賤...明知唔應該但都唔忍心唔幫你~~
我只係想你唔好再唔開心...希望我今次既決定唔會令你日後傷得更深~><"
發表時間:2006-12-21 12:47 AM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 sakura0812 的日誌
)
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 sakura0812 的日誌
]