Image hosting by Photobucket

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
sakura0812
暱稱: Sakura
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
婚禮進度
再cooking
又黎cooking
過大禮
28日後我的名字就要加...
文章分類
全部 (762)
My Aaron Kwok (25)
Sakuraの工作 / 公司趣事 (40)
Sakuraの好友 (31)
Sakuraの收藏品 (14)
Sakuraの花嫁 (25)
sakuraの家人 (16)
Sakuraの傑作 (43)
Sakuraの學車記/ 駕駛記事 (11)
休閒娛樂 (39)
生活中的點滴 (92)
有感而發 (58)
未分類 (368)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
仲有好多好多好多~~
~好友日記~
BiBi
Karrie
Katy
Karen
皇兄
Avis
Zoe
aktak
嘉嘉
Vicky
星仔
鬼鬼
Kimpton
Sonin
LingLing
琪琪


~HELLO KITTY~









日誌統計
文章總數: 762
留言總數: 150
今日人氣: 4
累積人氣: 15996
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天


仍需勇敢面對 驚訝 分類: 未分類
今朝出左去深水埗買繩同扣針...順便幫sukie攞鈕辦~之後再去井田攞辦~
11點出去...諗住1點前可以返到黎訓覺架嘛~~
點知o係深水埗搵繩都搵左九世...=__="
搵條最普通既繩都咁難...反而d又靚又特別果d就通街都係....
之後...搵搵下唔知自己行左去邊...唔見晒d賣accrssories既鋪頭~~我又迷路了~~=____="
最後竟然畀我誤打誤撞咁行到去一間搵到...超感動~~*﹏*
之後路過間生果鋪...見到d又大又靚既車里茄~~我當然唔會放過佢地啦~haha~
搭地鐵去井田既時候已經係1點....無奈的...=____="
去到又要精心挑選d靚既辦...(呢個係老細叫我親自落黎攞辦既原因)
最後攪到差唔多3點先返到公司...仲要係未食野...陰公...

image  image
我d美味既蕃茄baby~~>w<

L.R批貨因為個lab test fail左...機洗會縮水~~(仲以為佢會cancel左張單)
跟住攞去做手洗test....pass左...要轉label先至走得~~
下個星期走...希望可以順順利利走啦今次...唔好再有d咩事發生啦~~怕怕...>﹏<

Dear Karrie,
唉...我都唔知可以同你講d咩...
既然你揀左行返果條路既話...我唯有祝福你...
不過希望你一定絕對唔可以再咁容易相信佢!!!
同埋要應承我唔可以做d傷害自己既事...(唔食野都算!!! \_/)
我要你呢個朋友永遠都o係我身邊~~直到大家都變成老婆婆仍然要一齊~
到時我地幾個老婆婆要一齊行街....haha~~一定好壯觀~
唉...我好犯賤...明知唔應該但都唔忍心唔幫你~~
我只係想你唔好再唔開心...希望我今次既決定唔會令你日後傷得更深~><"



訪客留言 (返回 sakura0812 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]