今日11點出左去井田...d辦重死我...隻手都斷左...><"
12點就放工啦~~haha~~唔返公司~yeah~^^..v
入左馬鞍山搵鬼鬼食lunch~有聖誕禮物收~~開心~^w^
我會好畀心機考好個試...跟住用佢~~~^^
我準備緊你份聖誕禮物啦~~不過唔話你知係咩住~費事你又話無驚喜~haha~
我地去左茶軒...竟然畀我見到中學同學~區惠芬~~
我應該唔會認錯人...因為佢都係咁既樣無變過~同埋佢個名牌有佢個名~haha~^^...v
不過佢好似發現唔到我...可能我變左啦~~或者佢唔記得我~~
話晒同佢都唔係好熟果d...同埋只係同佢做過f.5既同學~
今日諗住去洗牙架~~搵紅姨個侄仔~~點知佢今日已經full晒....
跟住幾日既紅假佢都唔開...最後book左下星期五去洗~好緊張~>w<
|