Image hosting by Photobucket

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
sakura0812
暱稱: Sakura
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
婚禮進度
再cooking
又黎cooking
過大禮
28日後我的名字就要加...
文章分類
全部 (762)
My Aaron Kwok (25)
Sakuraの工作 / 公司趣事 (40)
Sakuraの好友 (31)
Sakuraの收藏品 (14)
Sakuraの花嫁 (25)
sakuraの家人 (16)
Sakuraの傑作 (43)
Sakuraの學車記/ 駕駛記事 (11)
休閒娛樂 (39)
生活中的點滴 (92)
有感而發 (58)
未分類 (368)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
仲有好多好多好多~~
~好友日記~
BiBi
Karrie
Katy
Karen
皇兄
Avis
Zoe
aktak
嘉嘉
Vicky
星仔
鬼鬼
Kimpton
Sonin
LingLing
琪琪


~HELLO KITTY~









日誌統計
文章總數: 762
留言總數: 150
今日人氣: 20
累積人氣: 16036
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 31 日  星期日   晴天


 
 
除夕夜 不安 分類: 未分類
今日係除夕夜....06年既最後一日啦~~
lunch興起成家人一齊落去飲茶~~其實係我琴晚零晨時份同阿妹講話想飲茶~haha~
之後獨自出左旺腳大新銀行拎野...hoho打波整親隻手指公...佢唔出黎~=__="
跟住行左陣就返屋企啦~~
落左去整頭...我個頭開始又唔卷又唔直...唔知想點...成把掃把咁.....
終於忍受唔住佢....同埋身邊既人係咁叫我整返直....話卷髮唔襯我...=___="
所以襯呢幾日放假就去整負離子.....
個髮型師係咁聊我傾計....又問我幾多歲...知道我大過佢之後好失望咁~~haha~想點...
佢話我個樣最多似18-19歲~~~haha~~~原來我係咁細個架~~呵呵呵~~
整到7點幾8點...終於都整好啦~~成個look斯文晒~~淑女左~~haha~~有d唔慣添~
跟住返屋企叉電...個電話畀我o係整頭既時候玩晒d電~~
8點半出街lu~~今日約晒狂歡4寶一齊出黎倒數~~開心~~^^..v
原本諗住去尖咀...但karrie話驚見到佢屋企人...
跟住諗住去中環...又諗過cwb...但cwb畀我同karen out左出黎...
因為經過上年既教訓...我地決定唔出cwb...上年畀d人群圍住晒~仲要成座山咁高~
結果係對住人地既背脊...係咁畀人迫住倒數囉....無奈的....=___="
最後決定出奧海城 join埋winnie佢地~~
衰人winnie原本話唔join我地...攪到我無帶佢d禮物出黎...係咪衰呢~~咁曳做咩~~
倒數完之後....成大班人一齊去左松記食糖水~~
karrie話驚太夜返屋企...未等到位既時候已經走左lu~
九世無去過松記食糖水啦~~一場黎到當然係食我既至愛~~"summer"啦~~^^
食完之後karrie打畀我, 話佢唔想返屋企~~
結果陪佢玩左通宵....跟住仲同hoho嘈交......
karrie.....你又令我過左一個前所未有, 非常之咁特別既除夕夜啦~~
我實在太寵容你啦~~~

 
奧海城既巨型聖誕樹~~好靚靚~~*w* 仲識得變色添呀~~


呢張相...相信應該係我地4個繼3年前一次旅行之後, 再影既合照~~^^


呢個就係我至愛既"summer"啦~~>w<
有2個自選雪糕, 一堆鮮雜果, 一堆大粒西米, 同埋2條餅餅~~
但呢張相係copy人地既....我果杯既雪糕係士多啤梨+曲奇~~^^
我又係食到一半先發現唔記得影相~~
唔記得winnie唔食mango...攪到佢食得好辛苦咁~~sorry呀~><

 




訪客留言 (返回 sakura0812 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]