今日食完lunch, 2點幾同hoho出左去apm諗住睇戲…
點知勁多人…想睇既戲都無晒位~~跟住我地過左去mega box~~
買左7點既<戲王之王>…跟住就行呢個新商場~~
又係勁多人…=_____=”討厭~~
都ok大~不過仲有好多鋪頭都未開…
見到個溜冰場又諗起以前P.E堂同karen一齊溜冰~~
都ok掂架我地…但日子耐左…無乜去玩…有次同阿妹去已經唔係好記得點溜lu~
唔知依家仲識唔識溜呢~~a_a好想搵日去玩下呀~~
我地唔夠時間行B&Q呀~~><”
套戲都幾好笑~~睇完戲我地就趕出去伊利沙伯~~
因為收到電話話姨婆就黎唔得啦~~
點知趕到出去姨婆已經走左啦~~ ......
即刻好down...見唔到佢最後一面.....>﹏<
聽講佢走既時候無親人o係佢身邊陪住佢架~~
點解d醫生唔早d通知d家人去陪住佢呢~~?????????
跟住hoho話同我去松記食至愛既summer~~但我已經無胃口無心情食野~~
拒絕左佢...搭車返屋企~~沿途我覺得好唔舒服....
係天氣既問題定心情既問題呢~~???
我覺得架巴士無空氣...就黎暈咁~~又多人喎~~勁辛苦~
幾經辛苦終於安全地返到屋企~~
好擔心嘛嘛架~~唔知佢接唔接受到呢個事實....
不過見到佢都好冷靜...可能已經有晒心理準備~~~
姨婆終於可以脫離痛苦啦~~希望佢o係天堂安息啦~~
|