補課ing...
今日補經濟同英文ar...
跟住夜晚,我同我阿媽去左食「譚仔」呀~
食完之後我同我阿媽寺去左行街~
途中經過吹b做野嗰度...
雖然我已經特登喺佢間野出面徘徊左好耐...(跟蹤狂!?)
但係都係見佢唔到...orz...
可能係因為間野太多人la...

銀魂 動畫更新左la~有新OP同新ED呀~
http://v.youku.com/v_show/id_XODIwNTM0NDg=.html
火影 漫畫更新左la~
http://tieba.baidu.com/f?kz=559755441
仲未打完呀...

死神 漫畫更新左la~
http://tieba.baidu.com/f?kz=559924087
一護完全係暴走la...
為石田默哀...(佢仲未死呀!!!! \ o /)
小烏仲未死得去呀~

CodeBreaker 漫畫更新左la~
原來游騎ge異能係「聲音」呀~

|