如果佢地真係散左就好la~(奸笑~)
部NDS仍然下落不明中...orz...
今日雪盈整左一紮花送左比Ms葉呀~
紮花超令ar~
今日放左學之後走左去搵吹b呀~
原來吹b已經轉左工la...
吹b送左個高杉鎖匙扣比我ar~p( > o < )q
不知不覺間...原來我下個星期三就要開始會考la...
下個星期三就係考IH呀...
誕生日おめでとうございます~奈々~
REBORN週邊~