又話返學校傾ge!!又唔黎搵我傾喎~
想點呀??你地唔係怕醜(驚)呀??
尋晚發左一個夢ar~
我夢見自己喺度行緊...(拎住個袋...)
跟住個天喺度落雨...
我好似無傘...跟住個袋又無拉埋拉鏈...
我一打開個袋一睇...
成個袋入面都裝哂水...我好清楚咁見到部手提浮左上黎...(in袋...)
跟住個夢就完左la...
點知今日真係落雨喎...我又無傘...
跟住個袋又無拉埋拉鏈喎...(我平時都係咁架啦...)
不過好彩個袋入面都無裝到d雨水...
部手提都無變成「袋中浮屍」...orz...
今日開始派卷la...
幸運地...我暫時除左數學同英文ge口試係衰左之外~
其他都係合格ge~有d仲比嗰2條友高分添~((p( > o < )q))
另外~今日雪盈拎左好多雪條棍返黎呀~
佢喺度做手工呀...(整屋仔...意義不明...)
跟住我同我d同學都喺度利用d雪條棍嚟發揮創意呀~
(p.s 雪盈宜加超唔鍾意某人呀~)


玩緊明星志願3呀~超好玩ar~
天晴好令仔ar~
攻略:
http://tieba.baidu.com/f?z=206080750&ct=335544320&lm=0&sc=0&rn=30&tn=baiduPostBrowser&word=%C3%F7%D0%C7%D6%BE%D4%B8&pn=0

|