D天氣真係善變ar...一時凍到PK,一時又熱到抽筋喎...
今日考中,英口試ar~應該都可以合格ge~(自信滿滿~)
今日同d同學玩得特別癲ar~超happy呀~某人好似好唔据咁喎~
話時話呀...
放完假之後...
d同學之間ge關係好似變左好多ar...
同左2個kai子喺電話度嗌完交之後~
跟住我就去左機場接機~
我d親戚(部分)今日喺加拿大返左黎香港ar~
佢地大約會留2個禮拜~呢排應該會好忙架啦...
Dear茅利同8婆:
你地唔好再夜d先回CM??咁夜先回!!係人都訓左la!!!鬼睇到ar??
難怪之得你地個黑眼圈咁大la~無得救架啦~快d返去中國or海洋公園la~
雖然我尋日呢個時間去左同ar儀and吹b出街~(^ o ^)
你咁勁~埋封鎖我個ip地址囉~你唔係唔識ar??哈哈~
今日真係好對唔住ar~我唔知原來今日要同你地「傾野」架~
一嚟係因為你地留cm嘅時間太kai啦~
二嚟係因為我今日同d同學玩得太癲la~忘記左你地嘅存在~
唔該你地下次主動d提下我la~我好善忘架~
不過我仲記得某人好似仲未還返d錢比我喎~
好心你地反省一下啦~你地知唔知宜加連班裡面有d人都開始唔据你地啦~
你地諗下自己衰左d咩啦~(p.s 樣衰唔係主因,只係其中一個原因嚟架炸~)
仲有ar~唔該答返我條問題啦~你地係唔係妄想症發作呀??契弟~
係唔係比仔甩到kai左呀??
好心你la~咁容易喊就唔好撩人嗌交la~
你話係唔係自己攞嚟衰ar??
咩野「等價交換」!?埋笑死人啦~
你估宜加係「鋼之鍊金術師」咩!?(^ o ^)
其實你先至係「宅女」ar!?唔怕認喎~
而且你根本就無呢個資格去要求人地同你「等價交換」囉~
你配咩?你又唔係d咩大人物~驚你呀~

REBORN-週邊~









PASH!-飯田利信專訪




|