今日同ar儀去左深水涉食壽司ar~
終於都去到la~真係超感動+興奮ar~
食完之後就去左陪ar儀去駁髮+占卜la~
ar儀有駁等於無駁...因為都係長頭髮...無咩點改變...(ozr...)
跟住占卜嗰度~我就梗係占愛情la~
點知個占卜師話:「你呢半年嘅愛情運比較差呢...」
唉...好灰+絕望ar...
不過算la~命運係可以靠自己去改變ge~(充滿自信~)
ar儀個占卜都好準ar~
話江生會經常有d不合理+不公平嘅對待...
不過喺佢地之間可能會出現第3者ar...(喺江生嗰邊...)
跟住我同ar儀去左旺角行左一陣...
唉...超想買REBORN嘅海報呀...p(> o <)q
18超令仔ar~
不過超貴ar...要300幾蚊...(絕望...)
行左一陣之後...ar儀個「friend」黎左...
跟住我就做左「電燈膽」la...(ozr...)
中途我地去左影貼紙相+見到有人玩街頭表演ar...超好笑ar~
屌!個仆街好撚煩ar!!!!


今日玩「鬼畜眼鏡」ge進度~
繼須原秋紀之後~今日成功攻陷左本多憲二ar~
其實本多同克哉都幾襯架~好似一對鬥氣怨家咁架~
不過我都係比較鍾意做受嘅克哉ar~超可愛ar~

[角色歌] Contrast/佐伯克哉 -鬼畜眼镜キャラクタ
下載詳情:
http://tieba.baidu.com/f?kz=523297956
試聽:
http://www.youtube.com/watch?v=Ktqz6kZIeBU

魔人偵探 漫畫更新左la~
http://tieba.baidu.com/f?kz=552049020
X真係死左la...連墳墓都整埋la...
最後~涅羅使出魔帝第7兵器la~
SIX...你就快d死左去la...


|