今日同ar儀and吹b去左深水涉食壽司ar~
中途...ar儀舊壽司比吹b KO左呀...
舊壽司變左做「浮屍」呀...(見圖)
仲有ar~今日終於都重遇返「炸蝦壽司」la~
(雖然嗰陣已經食到好飽...)
唉...聽日要返學校考埋個中,英文口試ar...
都唔知考到幾時ar...
雖然我唔係好驚...但係我覺得肯定會超無聊囉...
因為返到學校都唔知有咩搞...無理由成日都喺度玩NDS架...!?
Dear茅利同8婆:
我極度歡迎你上黎我個BLOG度睇~
不過好心你la~人講「吹咩」,你又講「吹咩」,點解你硬係要講得咁樣x架??
希望你唔好會錯x的意思~
而且我只係邀請你黎我個blog到睇者~
唔駛咁ar?玩唔起ar?
仲有呀~我唔係心虛ar~
我只係知道你地肯定有野唔敢當面講架~成個8婆咁~
一係我地搵日當面講清楚佢算la~
費事以後喺高雷見唔番你地la~你地d成績咁好~(Mr.R:「你好優秀~」)
仲有呀~你地係唔係妄想症發作ar??
邊個係龍頭大家姐ar?
仲有ar~我唔係宅女ar~睇下我同你地邊個出得最多街ar~
不過我認我係腐女ar~
唉~講咁多做咩者呀?不如搵日當面講清楚佢啦!
我1個頂你地2個又點話者~
你地唔係驚ar!?

菩怪少年 漫畫更新左la~
原來黑兔係女人黎架...
仲有...原來美美都係菩怪黎架??仲要好似係最勁嗰個...(紅牛)
唉...睇黎阿貝爾都要去攞便當la...

|