今日lunch同d女同學and Ms Tang一起食呀~
今日又有人喺度喊la~
放左學之後,陪ar儀去交IVE份報名表...(觀塘)
行到PK呀...
好野~終於搵到吹b啦~
如果再搵唔到就真係要報警架啦...orz...
唉...部NDS暫時「失蹤」左呀...好灰ar...
(p.s Ms方寫左字ar~)

REBORN漫畫第235話漫畫情報出左啦~
http://www.twbbs.net.tw/3062761.html

菩怪少年 漫畫更新左la~
阿貝爾竟然死唔去喎~因為美美「菩怪化」左呀~
原來「紅牛」有治癒嘅能力架~

|