原來如果唔食早餐,食lunch嗰陣會易飽d架~
今日嘅lunch係一杯「火龍果汁」+一盒「燒肉飯」ar~
因此...好似又重(肥)左la...
今日訓左陣晏覺ar~一醒就已經係夜晚7點幾la...
我阿媽今晚唔番屋企煮飯呀...
所以我夜晚狂食餅~d餅超好食ar~

JUMP SQ 的明信片(阿綱+里包恩)
http://www.twbbs.net.tw/2976527.html

REBOEN 動畫更新左la~
喺漫畫嗰度見唔到18同96呀...
所以暫時睇住動畫先la~
http://v.youku.com/v_show/id_XNzkyOTAyNDA=.html
銀魂 漫畫更新左la~
http://tieba.baidu.com/f?kz=554527397
呢集係講萬事屋佢地「困lift」呀~
呢集再次表現出萬事屋ge精神呀~(萬事屋大好呀~)



愛麗斯學園 漫畫更新左la~
http://tieba.baidu.com/f?z=554416629&ct=335544320&lm=0&sc=0&rn=30&tn=baiduPostBrowser&word=%B0%AE%C0%F6%CB%BF%D1%A7%D4%BA&pn=0
柚香意外地有好強大ge後宮ar~
但係行平老師就竟然拒絕左柚香ar...!?
點解ge???

金色琴弦 漫畫更新左la~
http://tieba.baidu.com/f?kz=554624742
月森終於都同香穗子講左la...(唔係表白ar~)
希望月森唔好走la...
(p.s 其實土浦同本多有d似架...!?)


|