今日嘅lunch好豐富ar~
有章魚小丸子(6粒),班戟(1份)+1杯香蕉汁(!?)~
一開始仲以為肯定會重硬架添...點知反而仲輕左喎~
今日有個親戚上左黎我屋企食飯ar~
婆婆仲比左一封100蚊嘅「利是」比我添呀~

REBORN動畫嘅新OP+新ED情報~
新OP-加藤和樹 EASY GO~
新ED-上戸彩 Smile~
呢2個歌手嘅歌都係超好聽架~超期待ar~

REBORN 漫畫更新左la~
http://tieba.baidu.com/f?z=554059639&ct=335544320&lm=0&sc=0&rn=30&tn=baiduPostBrowser&word=%BC%D2%CD%A5%BD%CC%CA%A6&pn=0
原來小巴嘅匣兵器係雨海豚ar~隻雨海豚超可愛ar~
而80就放左隻雨燕出黎ar~
最後,10+迪諾出場la~佢又放左隻馬出黎...
搞咩ar?個個都喺度哂匣兵器ar!?
(p.s 18又去左邊度ar?18唔係應該跟住迪諾架咩?? - -lll)



銀魂 動畫更新左la~
土方比沖田玩左la~
好想睇沖田點樣玩埋阿銀ar...可惜無得睇ar...
http://v.youku.com/v_show/id_XNzg5NDg0MjA=.html
驅魔少年 漫畫更新左la~
http://tieba.baidu.com/f?kz=554092097
對呢集無咩感想ar...

鬼畜眼鏡ge進度:
今日成功攻陷左御堂la~
我都已經玩完哂成個GAME啦~連嗰d「XX的果實」都已經玩哂la~
喺「記憶的果實」嗰度,可以見到細個嗰陣嘅克哉ar~
細個嗰陣嘅克哉超萌ar~比秋紀仲可愛ar~p(> o <)q
原來Mr.R同細個嗰陣嘅克哉見過面架...
Mr.R=千年老妖...!?原因:N年都仲係嗰個樣ar...
超完美嘅爆機ar~
等我睇下仲有無其他GAME玩先~

|