既憤怒,又絕望ar!!!!
等左成幾個禮拜la...我就快暴走la!!!
比人放飛機放到想喊la...
所有放飛機嘅人全部都去死la!!!
屌!!好想打人ar!!!
今日lunch剩係食左一塊餅炸...因為今日無咩心情去食野ar...
本來今日lunch係諗住去食壽司架...(- -lll)
跟住晚餐又剩係食左一塊餅炸...
好期待聽日ar~

【翼の梦汉化】[SPRAY] 鬼畜眼镜 简体中文汉化版
下載其中一個就得架啦~不過所需嘅時間就要比較多...
鬼畜眼鏡真係超好玩ar~點解秋紀可以咁令仔(可愛)架~
啱啱成功攻陷左秋紀呀~p(> o <)q
繼續玩緊ar~
下載點(1):
http://www.namipan.com/d/e069584ae690a096f2ae13a0a12f91ec29bd701c1ec1e33c
下載點(2):
http://www.rayfile.com/zh-cn/files/8348f568-d26a-11dd-80e7-0019d11a795f/
下載點(3):
http://www.rayfile.com/zh-cn/files/89f346d4-48ed-11dd-99e8-0014221f4662/
鬼畜眼镜31個结局列表~
http://tieba.baidu.com/f?kz=436291454
攻略~
http://www.otomedream.com/temp/usagi/kichikumegane/kichikumegane.htm#hondan

REBORN 漫畫更新左la~
http://tieba.baidu.com/f?kz=551500086
REBORN宜加好似變左做第2套漫畫咁ge...
10年後d人全部攞哂架駛執照la...!?(無言...)
59,80,了平同小巴揸電單車超型ar~
不過我比較想睇18揸電單車多d呀...剩係見過1次炸...(in漫畫...)
不過27好似仲未識揸電單車咁喎...
跟住...27開左個匣...彈左隻奇怪生物出黎...
話時話,59同80係幾時訓埋同一間房架??
59唔係同27同一間房架咩??(方便夜襲~!?)





REBORN 動畫更新左la~
經典嘅一幕~80撞牆ar~嗰度笑左我勁耐ar~
仲有~96終於都出場la~期待已久ar~
http://v.youku.com/v_show/id_XNzc3OTM2NTY=.html
銀魂 漫畫更新左la~呢集超屈機ar...
詳情自己去睇la~呢集係講真選組ge~
http://tieba.baidu.com/f?kz=551691930

驅魔少年 漫畫更新左la~
http://tieba.baidu.com/f?kz=551598448
對呢集無咩感想喎...剩係見到林克復活左囉...

|