聽日就要返學la...(心情郁悶中...)

今日同ar儀去左睇「家有囍事2009」ar~
超爆勁好笑ar~古天樂又超令仔喎~
成套野裡面都係吳君如最好笑~
不過有d橋段就同「家有囍事」一模一樣...不過都仍然好好笑ar~
經典名句:
1.吳君如:「司機!你想車我去邊呀?咩又係你呀?陳生!10幾年無見啦喎!」
2.吳君如:「我頂你個肺呀!當住咁多人面前踩我?出黎隻揪呀!」
睇完套野之後,我同ar儀就去左機鋪打左陣機...
走嗰陣見到斯敏同詠儀ar~(in apm~)
跟住我就陪左ar儀一陣,跟住就各自返左屋企la~
(p.s 屌!今日比人玩左幾次電話ar!邊差個咁無聊ar?雖然我都無咩野做...)

魔人偵探 漫畫更新左la~
等左好耐la...
涅羅終於都表白la~(被SM+更正:唔係表白ar,唔好誤會ar...)
彌子比涅羅彈出去嗰段勁好笑ar~
可惜本人無能...截唔到嗰幅圖...敬請原諒...

|