死la...呢排晚睡晚起,到返學嗰日點算ar???
不過好彩,我有鬧鐘~(被打+吐糟:咁你就唔好扮煩惱la!!!)
另外,我尋晚又發左個夢la...(吐糟:你又黎ar!?)
呢次發左好多個夢ar...(斷斷續續咁架...)
不過大部分都唔記得la...
只記得其中2個...
其中1個夢係我同d friend一起喺某商場見到d同學...
(p.s friend同同學係唔同架~)
跟住個夢就完左la...(睇黎我真係好掛住d同學ar...)
而另外1個夢就係我同d同學一起喺更衣室出面(!?)換衫...
跟住我換唔切...即刻跑左入去更衣室...(吐糟:搞咩ar??限時換衫比賽!?)
不過我記得嗰個位置好似係男更衣室黎架喎...(哇~有無野睇ar??)
跟住個夢就完左la...(嘖...)

今日喺條街度見到有個阿媽喺度罵個女...
個女超細個...應該得嗰6,7歲到...
本來呢d情景係超常見嘅...
不過個阿媽罵得好好笑...
個阿媽罵個女:「xxxxxx,8婆!8婆!」
(p.s xxxxxx=唔知佢罵緊d咩...斷估都唔係粗口黎掛...)
超好笑囉~罵個細路女8婆...仲要連續講2次...
我地罵人「仆街」都唔會連續講2次la...
唔通我地罵人嗰陣話:「你去死la!仆街!仆街!」
真係超低能,勁搞笑呀~
唔止點解超想笑ar...

守護甜心 漫畫更新左la~(日文版)
呢次講幾斗嘅過去ar~幾斗細個嗰陣真係超可愛ar~
話時話,呢個就係解鎖嘅功能之一ar??(睇人地嘅過去...)
不過呢點同ZOMBIE-LOAN有d似呢~果然係同一個作者ar~(應該話係2個先啱...)
http://tieba.baidu.com/f?kz=533492129

超好笑的-保鑣甄試(笑到我流哂眼淚ar~)
http://hk.youtube.com/watch?v=VgVFClqhOpI&feature=related
停車場監視器拍到的-超好笑!
http://hk.youtube.com/watch?v=-KG6rUm9mYA
|