我尋晚發左個夢ar...
我夢見自己同丸丸遲到左...
好似仲見到「幽貞」同「奇英」(shit for「奇英」)
跟住我比我阿媽小到pk...
勁痛苦ar...

未來日記漫畫更新左la~阿雪真係好鬼鍾意喊ar...

日本家教週邊
http://www.twbbs.net.tw/2788811.html
REBORN變裝特輯
http://www.twbbs.net.tw/2373875.html
REBORN 2009年年曆
http://www.twbbs.net.tw/2789492.html

Shit!今日商業要小測ar...

|