Qooza又比人搞la...真係脆弱ar...

【MAD】CM風...?リボーン未来編
http://hk.youtube.com/watch?v=tBNP_9RYecE
【MAD】リボーン並盛トリオ「聲」で未来編
http://hk.youtube.com/watch?v=a22pxtoNxK0&feature=related
リボーン本編をパロってみた
http://hk.youtube.com/watch?v=UUsBfZXitAY&feature=related
悲恋 【ツナ受け】
http://hk.youtube.com/watch?v=K9ApT3GK488&feature=related
Reborn 6927手繪影片(設27死...)
http://hk.youtube.com/watch?v=irvJCTiLUjU&feature=related
REBORN!ED4 【骸髑ver.】
http://hk.youtube.com/watch?v=NSEFH9Z_slU
骸云Cosplay
http://tieba.baidu.com/f?kz=475922268
6996 Cosplay
http://tieba.baidu.com/f?ct=335675392&tn=baiduPostBrowser&sc=3906565981&z=382865026&pn=0&rn=50&lm=0&word=%BC%D2%CD%A5%BD%CC%CA%A6hitmanreborn#3906565981

又整左d新嘅家教頭像la~

















 









家教版網球王子...
http://hk.youtube.com/watch?v=YSKyZTHThYo&feature=related



又整左d新嘅家教頭像la~










家教cosplay
http://tieba.baidu.com/f?kz=473717884

家教又有新的ED??(官網情報)
http://www.twbbs.net.tw/2791631.html

笑死我la~

|