死神同火影嘅漫畫都更新左la...咁鬼快ge...


火影--幕後拍攝花絮
http://www.twbbs.net.tw/2656567.html

原來我地班d男仔都睇家教架~(好感動ar~)
今日lunch意外地同某人一起食...
今日聯課活動選左「化妝班」ar...(非自願架...)

Reborn~「並盛中学校歌」
http://hk.youtube.com/watch?v=AW7z2xDow8w&feature=related

家教扭蛋
http://www.twbbs.net.tw/2600332.html
http://www.twbbs.net.tw/2784251.html

家教卡片<人物篇>
http://www.twbbs.net.tw/2752733.html

屌!睇完丸丸個blog之後,搞到我都好燃火ar!!!
丸丸!!如果佢地嘈9你,一定要叫埋我黎幫拖ar!!!
既然佢地咁鍾意屈,
我就即刻真係喺佢地面前推個細路,推到佢pk為止!!!
唔係佢真係以為我地好好屈架!!我地又唔係「屈原」後代!!!
佢地個細路一出生就係仆街都無計架!!
信唔信我叫「奇英」黎強姦哂你地全家呀la!!!
|